ЛандШеф - компанія з багаторічним досвідом роботи в ланшафтних роботах та озелененні. І наша первинна мета - виконати роботи відповідно до побажань Замовника, на високому рівні якості та за оптимальною вартістю.

А саме тому, перша задача після замовлення робіт у спеціалістів-ландшафтників - правильна постановка мети та вимог Замовника.

Початок роботи. Поставка задачі

Замовляючи роботи з озеленення, планування та оздоблення ділянки, обговорюємо із Замовником загальні побажання та кінцевий результат, якого необхідно досягти. За умови, що всі задачі в межах кваліфікації компанії-підрядника з ландшафтного проєктування та з озеленення, спеціаліст ЛандШеф домовляється про виїзд на ділянку, для особистого знайомства із замовником, отримання інформації щодо побажань, складання первинного плану робіт та обов'язкової першої кави із майбутнім Замовником. 

ЛандШеф працює максимально прозоро і відкрито по відношенню до своїх замовників. Але і від своїх Замовників очікуємо щирості та відвертості. Ми працюємо для Вас, тож сміливо озвучуйте свої побажання, навіть найнеочікуваніші, свої емоції від побаченного, свої страхи та опасіння. Ми будемо раді отримувати конкретні мрії, що втілюватимуться в життя, картинки з інтернету, вирізки із журналів або кадри із фільмів. Або мрійливі ідеї про альтанку, заплетену зеленню. Або про живу завісу від сонця над дитячим майданчиком. Ми обіцяємо з уважністю поставитись до кожного побажання та максимально втілити їх в життя або навіть покращити ідею та запропонувати ще цікавіший варіант. 

План та кошторис

Обговоривши всі побажання, спеціалісти ЛандШеф зроблять заміри ділянки, якщо це необхідно, або залюбки скористаються готовим планом ділянки, якщо вона є. А також озвучать ідеї та варіанти, якщо зможуть запропонувати до виконання. На основі обговорень, побажань та розрахунків можна формувати кошторис та робити цінову пропозицію.

Звичайно, в залежності від об'єму та складності робіт, час на підготовку кошторису може відрізнятись. Адже спеціалісту треба буде підібрати матеріали, обрахувати кількість, дізнатись фактичну наявність у наших постачальників та переконатись у якості. Тож, ми просимо Замовників мати трохи терпіння зачекати, адже продуманий, зважений та якісний проєкт та план робіт - це запорука відмінно виконаної роботи. 

Узгодження плану робіт

Це, мабуть, найцікавіший етап роботи. Коли кошторис готовий, ми запросимо Замовника на зустріч, щоб обговорити деталі та погодити роботи та кошторис. 

Зазвичай, мрії значно ширші можливостей, тож спеціаліст ЛандШефу завжди включає Замовника у творчий процес створення проєкту. Нам важливо, щоб власник ділянки розумів чому виконуються ті чи інші роботи, що відповідають технологічним процесам. Нам важливо, щоб Замовник розумів, у що вкладає власні гроші. А також мав уявлення про важливість тих чи інших робіт, до чого призводять прогалини у проєктах і на чому можна утискати бюджет, а де робити цього категорично не варто. Також, спеціалісти ЛандШеф завжди пропонують альтернативні варіанти, а також готові обговорювати роботи та матеріали, на яких є варіації у вартості. 

Професіонали ландшафтних робіт ЛандШеф мають неабиякий власний досвід та теоретичну підготовку, щоб допомогати та пояснювати суть процесів у створенні дизайну та проєкту озеленення Вашої мрії.

Договірна частина

Після того, як план робіт та кошторис узгоджено, укладається договір про умови та строки виконання робіт. Це важливий етап проєкту, коли усі умови фіксуються в тій чи іншій формі (електронній або паперовій). 

З цього моменту Замовник та Підрядник стають офіційними партнерами з виконання проєкту.

Умови оплати

Весь проєкт розбиватиметься на етапи в залежності від типу та складності робіт. 

Оплата передбачається на умовах передплати 50/50 для виконання робіт в межах певного етапу та 100% оплата на придбання матеріалів та рослин. 

Тобто, наприклад, укладаючи газон, Замовник оплачує 50% від кошторисної вартості робіт та повну вартість матеріалів для закупівлі. Ще половину робіт оплачуються після завершення укладання, якщо інше не передбачено попереднім договором. 

Ми завжди готові йти назустріч Замовнику та можемо пропонувати альтернативні варіанти розрахунку в індивідуальних випадках, для цього достатньо заявити про таку потребу та обговорити умови, що влаштують обидві сторони. Але і чітке дотримання умов оплати і роботи є запорукою надійного партнерства.

Початок робіт

ЛандШеф зазвичай складає графік виконання робіт, що може мати невеликі відхилення від календаря за умови ускладненних погодних умов, неочікуваних додаткових робіт в межах проєкту або інших умов, що обидві сторони визнають поважними для збільшення часу виконання проєкту. 

У будь-якому випадку, всі додаткові обставини безвідкладно обговорюються сторонами і команда ЛандШеф зробить усе можливе, для негайного усунення таких обставин та виконання робіт в строки. 

Контроль роботи

Замовник в будь-який момент має право проявляти цікавість до будь-якого етапу роботи та технологічному процесу, що виконується на ділянці в рамках проєкту. Ми любимо особливою любов'ю людей, що справді цікавляться та включаються в процес благоустрою ділянки та завжди готові відповісти на усі питання. Ми у Вас в гостях, тож поважаємо Вашу увагу та Ваші правила. 

Зміни в кошторисі 

На жаль, в наші часи усе залежить від багатьох чинників, особливо від курсу валют та зовнішніх обставин: матеріали, що планували придбати, можуть швидко подорожчати або і зовсім зникнути із продажу, саджанці можна шукати в різних місцях, а додаткові послуги у інших підрядників змінитись із часом. Тож, ЛандШеф усіма силами намагатиметься триматись узгодженого кошторису. Але не може бути застрахованим від усіх негараздів. Щоб питомо не збільшувати вартість Вашого проєкту заздалегідь просимо із розумінням поставитись до чинників, які не залежать від нас. 

Так сами будемо вдячні за оперативне вирішення усіх питань та погодження робіт з боку Замовника, що збереже наш час і Ваші кошти, не затягуючи виконання робіт у часі.

Прийом робіт та завершення проєкту

Після завершення робіт, Замовник оглядає результат, надає свої коментарі або побажання. Представники ЛандШеф надають рекомендації щодо подальшого обслуговування, за потреби складають графік та домовляються про подальший сервіс. 

90% замовників залишаються з нами на подальше обслуговування, тому що працювати з ЛандШеф - комфортно та оптимально з усіх точок зору. 

×